Työvälineet niin toimistoon kuin työmaalle

Tukipalvelut tarjoavat kattavan ratkaisun yrityksen IT-asioiden hoitoon sekä asiantuntevaa tietoteknistä osaamista ja turvaa yritysten IT-ympäristön toimivuuteen kaikissa olosuhteissa. Kun käyttäjän eteen tulee ongelma, se pitää pystyä ratkaisemaan mahdollisimman vaivattomasti, nopeasti ja tehokkaasti.

Palvelumme kattavat mm. palvelinten ylläpito- ja valvontapalvelut, työasemien ylläpitopalvelut sekä käyttäjien tukipalvelun. Nopein ja tehokkain apu on ottaa yhteys ServiceDeskin asiantuntijoihin. Etähallintamenetelmiä ja verkkotyöskentelysovelluksia käyttäen voidaan  suurin osa IT-tukitöistä ratkaista myös etätukena.

Asiakaslähtöinen ja monipuolinen IT-tuki parantaa ja tehostaa työn tekemistä. Asiantuntijamme ovat ammattilaisia yrityksen toimintaa tehostavia ratkaisuja suunniteltaessa. IT-ratkaisut ja tukipalvelut räätälöidään asiakkaan tarpeiden vaatimassa laajuudessa ja ylläpito- ja tukitoimista vastaavat asiantuntijamme palvelevat asiakasta sovitun vasteajan mukaan.

Yhteydenottopyyntö

  • etätuki
  • lähituki
  • ylläpito
  • helpdesk käyttäjätuki
  • servicedesk palvelukeskus

Edut sinulle

Tietotekniikka toimii
kuten pitää

Etuja ja apua laitehankinnoissa, huolloissa, korjauksissa. Kokonaisvaltainen tarpeiden huomiointi.

Resurssit varsinaisiin
työtehtäviin

Nopea ongelmatilanteen ratkaisu säästää työaikaa ja tehostaa yrityksen toimintaa, eli jättää enemmän rahaa viivan alle.

Keskitetty
ongelmanratkaisu

Työntekijät saavat avun nopeasti ja häiriötilanteet saadaan heti hallintaan. Kaikki apu yhdestä numerosta.

Asiakkuustiimi

Heikki, Markus, Kari ja Pekka

myynti@wintunix.fi

Kiinnostuitko?

Kerro miten tavoitan sinut, niin palaan asiaan.

Säästä hyvillä laitehankinnoilla

 ICT-laitteet ja ohjelmistot oikein mitoitettuna, esiasennettuina ja käyttövalmiina. Aikaa ei tuhraannu turhaan.

Tutustu

Ajantasaista tietoturvaa

Alan parhaat tekniikat tietoliikenneympäristösi suojaksi. Suojaudu ennakkoon ja vältyt monelta murheelta!

Tutustu